Screeching ceremony

Idag har jag varit i skolan :-)

Och jag har varit supeduktig. Jag hade helt glomt bort att jag hade en stor hemma-laxa till imorrn. Och jag som absolut inte ville ha laxor att gora idag gjorde allt i skolan. Sammanlagt gick det 2,5 timmar att gora alltsammans, och jag gjorde det hela pa skoltid! :-D Sammanfattat ville jag bara fa ur mig att jag kanner mig duktig.


Shanes arbetsgivare vill ha fest for mig innan vi lamnar Canada (han ar delagare av klubben har). Han tjatade att jag ska screechas in. Alla sager att man maste screechas for att bli en riktig Newfie (newfoundlander). Det ar typ nagan slags tradition/ceremoni man gor med folk fran utanfor newfoundland! Ska bli valdigt spannande. hmm :-)


Screeching

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack

2007-11-27 @ 09:49:52
Postat av: Nathalie

nej hela kommentaren kom inte med!

*TACK och snart kommer du hem dåååå ska vi festa :-D

kul att det går bra i skolan, stolt över dig :D
pussar!

2007-11-27 @ 09:50:51
URL: http://nathalie6.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0