Report card

Idag gick jag fran skolan fore sista lektionen for den kandes onodig med lunchen precis fore. Shanes mamma kom och skrev ut mig fran skolan. Efter det skjutsade dem mig till var Shane och Pat jobbar (vid klubben). Vi at lunch tillsammans och sa stannade jag dar nagan timme och gjorde dem sallskap medan dem jobbade. Efterat gick vi till klubben dar Jamie (deras chef) raknade ihop deras veckolon och delade ut den hmm. For att fira helgen som kommer bestallde jag och Shane en Creme de Banane shot och en bailey's. Pat borjade spela pa spelmaskinerna och vann nastan direkt $320 (2,029kr)! haha dem fortjanade han! Han bjod Shane pa ol och jag fick en white russian ( inte min smak!).

Igar fick vi vara report cards! Mitt medel betyg ar 80% hmm.. Tyvarr drog matematiken ner mitt medel. Jag har 63% i matte just nu, det ar grundat pa 3 quiz dar forsta jag fick 40% pa pga. att den inneholl saker dem bara repeterade fran fore sommaren, som jag inte gjort forr. Men nu har vi prov pa mandag som ska lyfta upp mitt medel!

Pa betygspappret stod aven en kommentar fran varje larare man har. Ms. F som jag har i Writing skrev "Heidi is a polite and co-operative student" vilket gjorde mig riktigt glad for jag trott att hon ogillar mig :P! Ms G. som jag har i Human Dynamics skrev "Excellent student; excellent work!" :-D

  • Jag hade +90% i Art and design och Human dynamics. Sen betygen skrivits har jag hojt mig till 90%+ i aven Writing, sa ms. F.
  • +80% i Biology och writing (nar betygen skrevs som sagt)
  • +70% i Healthy living & World geography

Juste sen har vi gett bort alla kattungarna! Sa nu behover ingen av dem bo dar ute nar kalla vintern kommer! Det kanns bra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0