Lat Sondag

... men jag har ingen skola imorrn!! Det ar en rod dag pga Remembrance Day vilket det ar idag. Kommer vara skont med bara 4 skoldagar nasta vecka.

Shane sitter och spelar Resident Evil medans jag sitter har med Buddy i famnen. Buddy har blivit sa fin katt. I borjan kunde han fa sma galen-attacker men nu ar dem allt farre. Tyvarr hander det att dem kommer pa natten nar vi forsoker sova, men som sagt - inte alls lika ofta!

Jag har borjat fundera pa julklappar och sant. Jag ser verkligen fram emot julen i Sverige. Tycker nastan att jul 1 gang om aret kanns for ofta, for nu nar jag missade forra julen i Sverige, sa kanns den mycket mer spannande nu i ar! Shane fyller ju aven 22 den 21 december, tanker se om jag kan hitta nagan lara-svenska-nyborjade ljudbok, eller kanske program till datorn... Vi far se, men jag vet att han skulle uppskatta det :-)

Snart borjar Desperate Housewives, tillsammans med det ska jag ha Jello & Custard!

image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0