I skolan

Hej alla glada.

Nu sitter jag i skolan och har recess (15 min rast). Jag har inte haft lust att skriva naganting pga flera saker. For det forsta ar jag sa trott pa min bloggdesign USCH snalla nagan hjalp mig hehe. Sen har det hant massa saker. Jag har bestamt mig for att stanna hemma efter jul. Missforsta mig nu inte, det har ingenting med Shane eller Shanes familj att gora. Jag och Shane star stadigt tillsammans och det kommer vi fortsatta med. Shane ska nu ansoka om visum sa han ska flytta till Sverige med mig sa fort han far tillstand.

Det har mer att gora med skolan.. Jag ar ganska besviken pa det jag fatt i skolan. Jag har betalat over 30 000 for den har terminen, och tanker inte betala en till 22 000 for andra terminen, nar jag kan fa en battre skolgang i Sverige. Samtidigt saknar jag mina foraldrar och vanner supermkt i Sverige. Jag hade kunnat overse det har med tanke pa att jag ar otroligt lycklig nar jag ar med Shane men jag tanker inte mjolka mina foraldrar pa sana summor av pengar for den har skolan. Det kanns lite trakigt nu nar jag fatt en hel del kompisar har. Pa den fronten ar det battre har an det nagansin var for mig i Tullinge Gymnasium.

Shane har fatt arbete ocksa... ah nu ringde klockan,maste kila.. jag har academic math nu!
Hejda!

Kommentarer
Postat av: nathalie

min kompis anna är också på high school year här e hennes bloggadress, den är jätte bra : http://wooonderful.blogg.se

2007-11-09 @ 22:27:02
URL: http://navol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0