Glögg

Vi kom hem idag vid 17 fran Bacons. Hade jattekul! Vi var uppe till sent pa natten och skojade runt. Kandes lite 70-tal over det hela. Vi hade ingen tv eller musik. Bara Shanes trummor och killarnas elgitarrer. Kanns kul att liksom umgas som man brukade gora utan alla moment runt omkring. Sen hade vi lite dricka som hjalpte till forstas. Shane hade kopt Malibu passionfruit till oss, men det blev inte alls mycket for min del for jag tyckte inte om den.

Iallafall. Eller I alla fall. Jag hittade Glögg som jag tog med hit forra julen nar jag var har. Det gar inte ut forns april 2008 sa jag bestamde mig for att smaka. Och sa gott det var! mums. Kanns verkligen som jul nar man fatt i sig lite varm glogg :-)

Nu ska vi till Steve's ett litet tag och se pa en film eller sa. Trevlig Lordag!

image164

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0