Art and Design

Hade precis matte-prov som jag tyvarr tror att det gick ganska daligt pa :(

Shane ar pa kliniken for att se vad som ar fel pa hans ben. Han har haft skitont i hoften i snart en vecka.

Bildlektionen jag ar pa just nu gar skitsegt for att varan riktiga larare inte ar har, sa vi har en substitute som inte vet naganting. Jag ar fore alla andra i klassen sa medans dem andra haller pa och gora klart vinolium tryck (stavas det sa?) sa sitter jag vid datan och forsoker komma pa ideer till nasta assignment som ar scratchboarding. hmm. Har for mig att vi gjorde det i tradgardsstadsskolan for lange sen.

Nasta lektion ar Writing dar jag har gjort ett superfint fotocollage pa min familj, som ska vara inlamnat idag :-) Aven Shane fick en plats dar. For han ar ju en del av varan familj!

Igar pratade Shane och jag om vara minnen om forsta traffen pa arlanda. Sa manga glada minnen! Den dagen maste vara den basta dagen hittils, tillsammans med alla andra underbara dagar jag spenderat med Shane.

Jag sitter och vantar pa att mamma ska svara pa msn. Har inte pratat med henne pa nagra dagar. Shane ringde igar och fragade om det gar att andra hans returbiljett, tillbaks till Kanada, till senare- och det gar! Sa nu ska vi se med mina foraldrar hur lange dem tycker det passar att Shane stannar hos oss. Over julen ar ju bestamt redan, men som det ar nu ar det bara tre veckor, och jag vill ha honom kvar langre!

Min alsklingspojke, typiskt att man ska finna sin stora karlek i Kanada va, hah! Men vi har gatt igenom betong for varandra, och det ska vi fortsatta med!

Nu ar det lunchrast snart 8-) Ha en trevlig mandag allihop!

Kommentarer
Postat av: Laura

Min msn är cp just nu, så fort jag loggar in så loggar den ut mig. Men ska adda dig så fort jag lyckas logga in :) Btw läste att du ska flytta hit igen, bir det våran klass igen eller? :P

2007-11-19 @ 18:02:23
URL: http://laur4.blogg.se
Postat av: Nathalie

Yay! 22 dagar! Jag vill veta hemlis och berätta en hemlis! Men jag är sällan inne på msn! Skicka mail till mig, kollar den varje dag! :-)
Pussis!

2007-11-22 @ 20:08:05
URL: http://nathalie6.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0