Sovmorgon

Idag börjar jag 10, skönt. Fast mindre skönt med skola till 4 på en fredag!

Igår fyllde min mamma på papper från SYV om mitt studieuppehåll. Det känns som det börjar närma sig nu. Shane väntar på papper från skolan där som han sen ska skicka hit som ska fyllas på.

Åh herregud det är nån jävel som har addat mig snart 10 gånger (med olika msn!) varje gång har han hetat typ "hardlongoneforu", "masturbatewithme", sen nu senaste var "hardcockforheidi" !! Allt han säger är typ "show me pussy", "I know u want see my cock", "accept cam", "we done this before". Jag är helt säker på att de e nån jävel från tiden jag spelade tibia. Nån som tydligen gick på alla rykten om att jag cammar (jag har givetvis aldrig gjort de). Hursomhelst är det ju bara blocka, han tröttnar väl när som helst.

image39
Hos Shanes morföräldrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0