Lista 3

HAR DU
förföljelsemani?
nej
tvångstankar? ja
färgat hår? länge sen senast
några piercings? efter sommarn
bra självförtroende?
joo de har jag väl
kysst någon?
ja
rymt hemifrån? öö aa

HUR
går du?
jo bra bra
Hur svarar du i telefonen?
Heidi
mycket pengar har du?
7-8000kr
ofta städar du?
varannan vecka
många stör du dig på?
öö måååånga

TROR DU

på gud?
nehehhehej
på rymdvarelser?
ja absolut, liv på andra planeter
att folk tycker om dig?
flesta som känner mig =]
på ett liv efter detta? absolut

ÄR DU
öppensinnad?
väldigt
arrogant?
jaa lite tyvärr
smart? ja
barnslig? har mina stunder
rolig?
ja det är jag nog
organiserad? lagom
ansvarsfull? ja
pålitlig?
beror på vem som frågar
lätt att förföra? nej

VÄLJ

varmt eller kallt?
varmt
sex eller kyssar?
hmm båda? =)
tjejer eller killar? killar
Blond eller Brunett?
brunett
Blåa ögon eller Bruna?
blåa
Kärlek eller Lust?
kärlek
Stjärnor eller Månen?
stjärnor
Bad eller Dusch?
dusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0