I'll make it through the rainy days


Usch... saknaden är obeskrivlig.

Speciellt när saker och ting blir jobbiga.


Jag har inte orkat skriva på ett tag av X antal olika skäl.
Men jag är tuffing så jag tänker inte lägga ner.
Ett skäl till varför jag ville göra den här bloggen är för att sedan skriva om min tid i Kanada.

Waiting for the time of my life.
Waiting for it patiently.

Men en sak jag är stolt över att berätta är att jag fått VG på matteA nationella,
vilket min mattelärare lovade att jag ska få VG på MatteA kursen om jag fick (dålig mening he-he) Eftersom jag aldrig innan den här terminen fått VG på matteprov så känns det toppen. Jag skyller på att mina mattelärare i högstadiet SÖG på att lära ut.

Nu ska jag ut. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom sög på min dase också...
// kung bongo

2007-05-25 @ 23:32:06
Postat av: Kenza

svar: haha, så det du skrev var då inte stötande? jo, det var det. jag tog åt mig.

2007-05-26 @ 10:42:36
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Postat av: erica.östegren

hej hej bra blogg kan du tipsa lite om min blogg så tipsar jag om din pl ;D hejsvej//ericcas

2007-05-26 @ 23:44:21
URL: http://ericcas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0