Deathgame

Jag vettefan va jag tycker om detta..
Det är ett rollspel som pågår dygnet runt i en månad åt gången (om jag fattat rätt). Man ska "döda" andra speldeltagare med diverse vapen som purjolök (svärd) och banan (pistol). Äpplen är handgranater och äggklockor är tidsinställda bomber. När man dödat någon så måste det registreras på hemsidan (www.deathgame.se) och det rankas. Vinnaren i månadens slut är den som dödat flest personer.

image37Deathgame

Jag är lite skeptisk till det här men who knows jag kanske joinar (hah)




Mitt i botkyrka 1/1-07

Kommentarer
Postat av: Anonym

e du tjej

2007-05-02 @ 17:41:05
Postat av: Heidi

aa jag e tjej HÖHÖ

2007-05-02 @ 22:07:51
URL: http://sipis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0