Avklarat

Såja, nu var det avklarat!
Nu behöver ingen skriva tråkiga kommentarer i min blogg och det känns skitbra! Så jag får skriva vad jag vill i fred utan att känna mig illa till mods =)         Iallafall för ett tag

Idag har jag arbetat på min vetenskapliga rapport om cannabis och jag känner på mig att resultatet kommer vara bra. Ska skicka in det till ULS läraren imorrn'. Sen måste jag även plugga geografi inför provet på Tisdag, får VG i Geografi A kursen om jag fixar VG på provet, det skulle sitta fint. Historia behöver läsas på också så jag får mitt G i kursen. jajajajajaja plugghäst.

Eftermiddagen och kvällen spenderade jag hos Cocca. Vi grillade i solen, jättemysigt =o)

Imorrn' ska jag
på träning kl.10, känns bra börja dagen med träning. Behöver tänka på figuren.. även om jag är hyfsat nöjd med mitt utseende =)

Gonatt till alla som inte
förtjänar att huntas av mardrömmar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0