åh jag e så djup

Varför ska jag ödsla min tid på folk som tror att jag är sur och bitter när jag inte är på topp, när jag har vänner som faktist ser när jag mår dåligt, utan att behöva säga det.
Varför ska jag ta emot mer skit av dem sk. vännerna när jag redan försöker bita ihop bäst jag kan för allt annat jag går igenom nu?

Lång dag i skolan idag (skit) slutade fyra. Vi hade sista delen av matte-A nationella och det gick förvånansvärt bra. Efter lite träning hemma igår kväll så kändes det som ett litet klick och jag förstod sammanhangen som tidigare verkat så svåra. Kanske ska påpeka att jag inte missat en endaste lektion sen jag fick varningen (hade 28,1% frånvaro, skit där med)!
Hursomhelst hade jag en relativt dålig dag tills jag senare gick ut med mina bästa vänner =) Piggar upp när inget annat hjälper.

Shane min lilla raring, jag saknar honom så.

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0