Tatuering

Jaaa jag är en sån där som gillar tatueringar och piercings, när det är snyggt! dvs inte i vad jag kallar emo eller goth sammanhang, att man svartklädd går med ett flertal feta ringar i ansiktet, Nej, de tycker jag är fult. Men de kan va fint med ett glittrande sten/smycke nånstans. T.ex. tycker jag inte längre att sån "Marilyn Monroe" piercing som jag hade förut är snyggt. Nä, det sitter i vägen och är inte särskilt fint.

Hursomhelst funderar jag på att tatuera mig i Kanada, eller eventuellt när jag kommer tillbaks. Tänker iaf inte gå in mer på det nu eftersom det är lång tid kvar, jag kanske ångrar mig vem vet?

Förresten om man är
nyfiken på tatueringar så ska man se på Miami ink söndag 19:00 på 6an, ett av mina favoritprogram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0