Sveriges nationaldag

jajaja alla vet de by now.

SHANE KANSKE KOMMER HIT SNART :-D
Eftersom han inte längre kan jobba på krabbföretaget pga allergi så kommer han få arbetslöshetskassa och skulle då kunna komma hit snart :-o :-) hoppas hoppas.

Imorrn ska klassen spela lazerdoom i cybertown i stan. Jag har aldrig gjort de så de ska bli intressant. Fått för mig att de e lite som Counterstrike, springer runt och skjuter varandra. När jag tänker på counterstrike så tänker jag på min historielärare som visat upp filmer och beskrivit ingående om hur det är att vara med i krig, hur det ser ut. Så nu har jag plågats av krig relaterade mardrömmar dem senaste nätterna. Och tro mig, de har varit Mardrömmar där jag blivit skjuten och legat döende med blod sprutande ur min mun å grejjer (hehe). Läskigt :( (aa nee men i drömmen känns det väldigt jagande :| )

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hejhej jag läser din blogg ibland, just nu...du verkar snell!!! jag e oxå snell!!! vi borde bli vänner!!!!!!!!!!!!!

2007-06-07 @ 01:03:08
Postat av: Anonym

hahaha så säger du x)

2007-06-07 @ 09:22:29
URL: http://sipis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0