Solbränd men munter

Jag arbetar 06:30- 16:00. Det känns, men jag tjänar pengar, muskler, erfarenhet och solbränna.

Min andra chef, för arbetet på psykiatriska kliniken, ringde mig och sa att han vill att jag börjar ett par dagar tidigare, 11 juli, så kan han som arbetar där nu lära mig rutinerna. Han beskrev att det finns tunnlar under sjukhuset, och nån slags affär bara för sjukhuset där under, där jag ska köpa varor till patienterna från. Dela ut mat och hämta brickor och sånt. Och va tufft; jag fick namnet på han som sommarjobbar där nu! Det är en gammal klasskompis! Toppen :-)

Shit nästa vecka har en kär vän sin 18-års fest. Vad ska man ge grabben i present? Nåt att klura på...

Juste! Shane och har blivit bjudna på Shanes kusins bröllop 25 augusti. Vill så gärna hinna dit tills dess. Träffa Shanes pappas släkt. Hans pappa har 8 syskon och hans mamma har 10! Deras släkt är jättestor. Alla verkar supernyfikna på mig, flickvännen från Sverige! Spännande.


image81
image80
(sorry Shane, I just had to! }:-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0