Midsommardagen

Igår var det alltså midsommar (om nån nu missat det). Min bror och hans flickvän var här med oss då. Det var väl trevligt :-)

Sen på kvällen bar det av till fest. Tänker inte ens kommentera det...

Så idag har det bara regnat. Mysigt tycker jag. Då kan jag sitta ute på balkongen i min rosa morgonrock och dricka kaffe (hehe).

På måndag måste jag be om att få sluta tidigare för jag har tid hos en notarius publicus ("Notarius publicus ((latin, "offentlig notarie")) är en person, ofta utsedd av länsstyrelsen, som har till uppgift att hjälpa allmänheten med bland annat: bestyrka namnunderskrifter, avskrifter, översättningar och andra uppgifter om innehållet i handlingar"). Jag måste få tag på en scanner också så jag kan skicka dokumentet till mr. Walsh (han som pysslar med mina studiehandlingar i Kanada) med detsamma. Jag är grymt stressad med alla papper. Tänk om dem inte blir färdiga i tid? elaka tanke..

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0