Första arbetsdan' imorrn

Yesyes, jag fick jobbet! Det är trädgårdsarbete och jag börjar 06:30 redan imorrn! (gulp) Men det är väl skönt att ha lite hålligång istället för att driva omkring göra-ingenting om dagarna.

Eftersom att Shane arbetar riktigt långa dagar så kommer det resultera att vi inte kommer ha någon tid att prata alls i veckan. När han börjar arbeta 8 (12:30 min tid) så jobbar jag redan, och när han kommer hem (svensk tid vid 11-12) så ligger jag och sover... Känns ju lite sådär.

Kort vecka i alla fall. Gonatt allihop!

image79


Kommentarer
Postat av: Cassie

Grattis till jobbet :)

2007-06-18 @ 22:13:11
URL: http://blonde.webblogg.se
Postat av: Karolina

segt med så mkt jobb.. .

2007-06-19 @ 21:35:05
URL: http://hannalinneakarolina.blogg.se
Postat av: ingela

Vet hur det känns. Rony var borta i två månader 2005 utan att vi kunde prata någonting alls (inom jobb) och det kanske blir så att han är borta ännu längre inom en snar framtid. Känns läskigt.
Men kämpa på! Det är så fint att ni kommit så här långt och att du faktiskt kommer flytta dit. :)

2007-06-21 @ 21:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0