Äntligen svar

Igår tappade jag humöret helt. Jag skickade in alla blanketter och dokument till både London (om studietillstånd) och till studieprogrammet i Kanada för snart tre veckor sen. I veckan fick jag svar från London där de saknade papper från Kanada. Och där, i Kanada har den där jävla äggskallen Allyson fortfarande inte svarat på mina papper. Så igår blev jag grymt arg och bestämde mig för att ringa själv och se varför jag inte får något svar (Shane har skött kontakten med dem). Så säger hon i telefon att Allyson varit sjuk hela den här tiden (jaha så då får man inte hjälp av nån annan eller?!?!?!??). Så därefter ringde Shane till mr Walsh som är Allysons chef, men näe han var hemma för han skadat ryggen (suck). Så i alla fall skickade Shane alla mina papper via e-mail till Ed och vi fick direkt samma kväll svar!! Det var som en lättnad. Han skrev i e-mailet vi fick tillbaks att han inom kort skulle hantera mina papper.

Jag skrev tidigare att jag blivit lovad sommarjobb på en entreprenad jag arbetat på tidigare, men så blev de icke. Besvikelse, jag hade ju räknat med det. Men nu har min daddy kanske fixat ett annat trädgårdsarbete till mig, så jag kanske får jobb redan nästa vecka. Får veta senare idag..

För övrigt har jag ju arbete på en psykiatriska kliniken sydväst (karolinska), om jag nu inte går runt och bär på en antibiotika resitant bakterie (testade mig i torsdas') men den ska tydligen vara väldigt ovanlig.


image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0