Update

Jag tog en paus där pga en omvändning i mitt liv. Tyvärr en av de få saker jag inte tänker diskutera mer om i min blogg. Positiva är väl att jag kommit någolunda närmare min bror som erkände att han inte stöttat mig som han önskar att han hade.

Anyways tiden tickar
och dagarna passerar. Jag näst intill springer till brevlådan varje dag efter jobbet, så nyfiken om jag fått brev om studievisum, och varje dag lika besviken. Nästan med tårar i ögonen släpar jag in dum reklam och räkningar. Jag vill ha svar!

Jag har bekantat mig
lite med några patienter på avdelningen nu (hehe). Bl.a. en 19 årig tjej. Hon envisades med att visa mig en uppmuntrande hälsning hon fått av en vän via mms. Det stod sura inte på nån jävels erektion (hah).

Nu ska jag
iaf städa upp lite kläder jag stökat kring mig innan mamma & pappa kommer hem. Och jaa dem skulle vara borta längre men till följd av (...) blev det tidigare.

Vad tråkigt att jag inte lagt in
bilder på länge.
image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0