Ensam hemma

Åh jag är så arg på mina föräldrar. Dem sa att dem skulle åka på söndag kväll, men helt otroligt så ringer mamma mig efter 5 på lördas morgonen (fest) och är fett gnällig för att jag inte är hemma när dem åker! Så dem åkte på lördag morgon helt utan förvarning. Kylskåpet är tomt och dem lämnade inte pengar som lovat. Två veckor. Hmm..

Anyways igår natt spenderade jag med 5 killkompisar hemma hos mig (hehe). Vi kom överens om att grilla nån dag efter jobbet, myysigt :-) Åh Ali har en tibiachar på lvl 175 :-/ Blandade känslor ;-)

Det blir inget överraska Shane (suck). Jag var tvungen att berätta att jag förbokat biljetter till den 16 augusti, för han hade bestämt sig för att komma hit nästa vecka! Det är ju bara en månad tills jag åker, om allt går som planerat!

Innan vi träffat varann hade vi ett lyckat distansförhållande. När man inte vet bättre kan man anpassa sig efter sina förutsättningar. Men efter att vi träffats började det bli jobbigare att vara ifrån varandra. Det blev missförstånd som egentligen inte borde varit där.

Kommentarer
Postat av: Mats

"När man inte vet bättre kan man anpassa sig efter sina förutsättningar"
Låter luddigt formulerat i mina öron, vad exakt menar du, och varför kan man inte det när man "vet bättre"?

2007-07-18 @ 22:11:03
Postat av: Anonym

Jadu.. jag håller med om att det är luddigt formulerat men jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det. Innan vi träffats var vi medvetna om hur man talade och visade känslor genom bara tal, och vi var nöjda med det lilla vi hade ihop. Nu efteråt saknas all det andra och det är svårt att gå tillbaka till bara tal relationen. Nu saknas alla kramar, handtag och miner man kommunicerar med i en vanlig relation. För att inte tala om missförstånd.

2007-07-18 @ 23:02:28
URL: http://sipis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0