tv och internet is Back!

Ja nu ar internet och tv tillbaks. Se dar nu har jag lart mig nagat nytt igen. Inte trodde jag att jag ar sa beroende av tv och internet. Nar jag inte har dem blir jag rastlos och nastan orolig. Nar jag val har dem vill jag hellre inte sitta dar. Dvs. jag satt har och onskade att jag hade internet, eller iaf tv. Nu nar dem kom tillbaks funderar jag pa att kila till Shanes jobb och gora honom och Pat sallskap. Sitter ju anda inte har sa lange. Tycker om att kolla ett par bloggar och aftonbladet liksom, det gar pa en halvtimme.

Ja nu ska jag kila :-)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag saknar dig jättte mycket! det vet du!

2007-12-06 @ 13:04:19
URL: http://nathalie6.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0