SCREECH IN

Idag har jag varit i skolan. Direkt forsta timmen kom en tjej fram till mig och fragade mig om jag ska bli screechad pa lordag. Snall som jag ar svarade jag nej, idag. Sa borjar hon gnalla nagat om att "du ar val bara 18 (19+ pa klubbar), bryr dem inte sig om din alder? bryr dem sig inte?". Jag vet att hon e en tomboy (killig tjej) och gillar att dricka ol och sant, och att hon ar avundsjuk for att den anda klubben i omradet inte tar in minderariga men sen kommer en svensk tjej och plotsligt far komma in. Jag fattar ju det. Men argg hon attackerade mig med det och va otrevlig. Sa det kanns lite daligt att ha nagan som vet att dem slapper in mig ar bitter.

Iaf Screech in ar en ceremoni som maste goras av en person som ar fodd i Newfoundland infor en grupp av vittnen. Jamie hade bestallt en screech in host (vard) som skulle gora det, men nu hande nat sa han kan inte komma forns imorrn. hmm. Sa imorrn ska jag bli screechad istallet :-) Efterat far man ett certifikat som bevis.

Las mer har


Kommentarer
Postat av: Nathalie

svårt att förstå va du mena

2007-12-08 @ 12:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0