ahuhet

Dalig uppdatering I Know!

Igar var det varsting-snostormen ute. Kabel tv och internet funkar inte hemma nu pga det (sitter i skolan nu). Aven strommen gick av lite da och da. Det ar jattemycket sno pa market, men under all sno ar det bara blott och blaskigt.
I forrgar akte vi till Carbonear med Shanes foraldrar. Jag kopte ett par jeans och en tjocktroja med luva och jattemysigt lurv (sager man sa?haha) inuti :-) Har knappt ens velat anvanda den for jag vet inte hur den ser ut efter tvatten, med lurvet alltsa. hehe. Sen kopte jag aven ett linne i rosa som jag haft en bla utan som jag gillar. Very good.

hhmm kom precis announcement om SADD mote. Maste springa da bah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0