Sjuk

Igar var jag pa en riktigt fin sandstrand hela dagen, crazy va, jag ar liksom i newfoundland. Inte trodde jag att det skulle bli sa mycket sol och bad. Varsta beachlivet. Skamt och sido da. Melanie (Shanes basta tjejkompis) kom hit pa formiddan och fragade om jag ville hanga med till en awesome strand en timmes bilresa harifran med henne, hennes syrra och fyra av deras tjejkompisar. Sure. Stranden var riktigt najs, och vadret perfekt om det inte hade varit sa forbaskat kall vind! Sa gissa om inte jag gatt och blivit forkyld nu. Skit.

Idag promenerade vi till Steves direkt efter frukost (ovanligt for Steve brukar sova till sent pa eftermiddagen). Fint vader idag med sa vi stod ute och spelade hacky sack ett tag. Nar vi kom hem drog vi ivag till Bay Roberts med Shanes foraldrar (Bay Roberts ar ett samhalle 20 minuter harifran); Under bilresan sag jag flera valar hoppa i havet!! I Bay roberts skulle jag leta efter ett band till min klanning jag ska ha imorrn, men hittade forstas inget. Typiskt.

Imorrn
ska vi till Shanes kusins brollop i stan (st johns). Jag ska ta bilder darifran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0