Reimersholme

Igår fick jag min efterlängtade lugg, och topparna klippta. På kvällen åkte jag till stan med Janne, Linda och våra föräldrar där vi åt på resturang & senare far till sveavägen för att se på sthlm cruising. Lätt skönaste åket hade en riktigt gammal bonde som åkte i sin lilla traktor HAH.

Senare idag
ska jag följa med mina föräldrar till reimersholme (ö i stan) där dem ska på en lägenhetsvisning. Det är en trea med utsikt över vattnet från alla fönster. Mina föräldrar har nämnligen en tid funderat på att flytta nu när Janne inte bor hemma och jag flyttar till Kanada. Vet ju inte om jag drar med Shane hem nästa sommar, hur länge jag kommer bo med mina föräldrar.. återstår att se.

Jag hade en märklig
huvudvärk hela igår och jag gick förstås och nojade om att jag skulle ha högt blodtryck. Men så slog det mig som från klar himmel- jag hade inte druckit kaffe på över ett dygn! Efter en stark kopp kaffe var min huvudvärk som bortblåst. Jag har tidigare fått lättare huvudvärk om jag gått utan kaffe men aldrig trodde jag att jag skulle få så stark konstant huvudvärk Hela dagen.

image115

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe du har ju både uttryck och vanor som en riktig pensio :P
får abstinens av kaffe och btw, hela poängen med klar himmel är att man inte väntar BLIXTEN.

2007-08-13 @ 17:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0