NISEP

Idag var jag, Shane och Eric i stan for att traffa och betala till NISEP (newfoundland international student education prog.). Eftersom jag inte visste att jag bara kan ta ut 20.000kr/vecka fran mitt bankkonto sa kunde jag inte betala hela summan idag, utan kommer att fa gora det nasta vecka. Daremot fick jag redan papper pa min forsakring fran dem. Viktigt att ha ifall att nagonting skulle handa; att jag skulle bli sjuk eller raka ut for en olycka t.ex.

Jag borjar alltsa skolan nasta vecka onsdag. Eller da ar det registrering pa skolan, jag ska valja kurser och sant.

Ikvall ska vi nog alla till Bacons, Kul! :-) Steve har inte velat gora nanting sen jag kommit hit men nu ar han pa battre humor och det var hans ide att ga till Bacons. yess.

image126
Stackars katt som bor pa tomten. Hon ser annu varre ut i verkligheten an pa bild..
halvdod zombiekatt som vi matar.
(hehe shanes mamma kom in nyss och fragade plotsligt
vems katt)

Varfor sa sur Shane? :-P

Ska uppdatera oftare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0