Lugg

Yep yep, nu har jag till hårklippning på lördag. Ääääääääntligen. Jag hade tänkt behålla mitt frisyrlösa tråkiga hår till Kanada och klippa där så dem får se mig utan lugg men jag orkar inte hålla mig. Jag ska klippa tillbaks min härliga lugg och fräscha till topparna. Sen såsmåningom ska jag färga tillbaks håret till min mörkbruna färg :-)

Annars är det min
sista vecka nu och dagarna rusar förbi. Jag som skulle packa så har inte hunnit nåt alls.. typ. Eftersom Robban bjöd på hemmagjord tårta när han slutade så väntar alla nu glatt på att jag också ska baka nått gott till min sista dag (ja dem e väldigt matglada). Så jag tänker självklart toppa Robbans tårta med min cheesecake (hah!). Så imorrn' blir det baka.

På fredag
ska jag träffa alla mina tjejkompisar och säga hejdå och så. Ser verkligen fram emot att träffas, det händer ju verkligen inte ofta längre, och än mindre att alla är samlade. Tråkigt att säga hejdå men kul att flytta!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Miss uu
wanna kiss yooou

2007-08-09 @ 21:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0