Brollop

image122

Det blev brollop trots allt. Vi akte harifran ovantat sent och hann precis komma in i kyrkan nar ceremonin borjade 15:30. Efter ceremonin hade vi 3 timmar pa oss till "festen" efterat borjade. Jag va tvungen att byta om fran klanningen efter ceremonin for jag fros och hade ju feber kvallen innan sa jag ville inte riskera varre forkylning infor skolstarten.

Festmiddagen bestod av
turkey, ham & beef med olika typ rotfruktssallader. Efter middagen var det nagra som fick speciellt tack utover tack for att ha kommit. Det var bl.a. fotograferna, designern & kateringsteamet. Sen sist sa bruden "and thank you to Heidi who has come from Sweden" yeah :-)

For ovrigt gick brollopet i svart och vitt (se tarnornas klanningar..) vilket jag tycker ar lite mindre fint. Svart ar inte fint pa brollop, let's keep it to funerals.



Och visst var Shane handsome (Note: Han hade inte keps pa sig)
Shanes pappa Eric i bakrunden


(kl. 20:33)

Kommentarer
Postat av: NARRI

Söt du e ! Uppda T E R a

2007-08-28 @ 20:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0