Augusti 21

Vi har fortfarande inte kommit ivag till Bacons. Vi skulle akt dit igar men tva av Shanes kompisar tjurar bara, ena for att nan flicka dissat honom och andra.. vettefan men han verkar arg. Men idag ska vi nog dit vare sig dem 2 vill komma eller ej.

Igar akte vi till
Carbonear mall (kopcentrum) med Shanes syster, man och nan van. Kopte inget speciellt, mer an nagra nagellack och munskolj. Det jag markte var hur otroligt billigt smink ar har jamfort med hemma i Sverige. En foundation jag brukade anvanda gick for 100kr/burken, har var den ungefar $9 ($10=60kr).

Senare pa kvallen, nar vi kommit hem, kom Terrances lillasyster over. Hon ar val 8 eller 9 ar gammal, spoiled som bara fan (hehe). Anyway hon verkade gilla mina naglar (fransk manikyr) sa hon 'bokade' tid for manikyr till efter lunch idag (HAH). Sot iaf :-).

Ah jag och Shane som brukade gilla samma musik!! Jag haller pa bli tokig. Han har borjat gilla lamb of god (uschabuscha), sa gissa vad som hors i vart rum hela tiden om inte skrik och muller fran hogtalarna. Jag maste ladda ner lite musik jag gillar :P Annars ar alsklingen min lika fin som alltid, och battre 'svarforaldrar' kan man inte be om; hans foraldrar ar toppen. Hans pappa har ganska bitsk humor (ja det ar val darifran Shane fatt sin), hans mamma tvattar klader som bara den, rakar man lamna ett par jeans framme pa rummet nar man gar ut sa kan man rakna med att dem ligger i tvatten nar man kommer tillbaks. Det ar jag inte van vid! Min mamma ogillar att tvatta jeans och tjocktrojor ofta.

image117
Snart kan jag lagga upp bilder fran (Jannes) digitalkamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0