16 Augusti

Behöver jag ens säga att jag börjar bli jättesuperduperturbo nervös & excited inför den 16:e!? Igår köpte jag alltså biljetten.. No turning back!

Såhär ser den ut:

Stockholm Arlanda (09:10) - New York Newark (12:00) Duration 8h 50mins
New York Newark (18:10) - Newfoundland St johns (22:54) Duration 3h 14mins

Jag har så spridda tankar kring packning och allt som ska med. Hur ska jag få med allt? Vart ska jag börja? Ser inte fram emot packningen. Jag vet verkligen inte hur jag känner inför resdagen. Det kommer att vara en väldigt lång dag med långa väntetider. Här kan jag ju lägga till att jag inte är värst förtjust i att sitta i flygplan, och härifrån till NY är flygresan bara 9 timmar (nästan.. he-he) sen måste jag vänta till nästa flyg i 6 timmar! gäsp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0