Valborg

GRATTIS till Janne och Linda (bror & flickvän)!
Idag köper dem sin villa äntligen, och oväntat köpte Janne även en båt idag :s (hmm)
Förhoppningsvis (troligtvis) gifter de sig nästa sommar, efter över 6 år tillsammans så låter det nog som en bra idé! Så ikväll kommer Janne, Linda och två av deras kompisar hit, ska firas förstås. Senare kilar jag ut.

Angående arbetsintervjun.. jag kilade till stan men hittade inte bussen, så jag tappade lusten helt jag var ju inte ens värst intresserad av jobbet. Köpte ett par tröjor och åkte hem istället.

Fan va kul de va uppe på taket igår, nu när jag tänker efter. När jag gick och la mig igår kunde jag inte få bort den där jävla högtrycken från tankarna. Jag ska jobba imorrn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0