Seg fredag

Mått uselt idag, gissar på feber också så jag har mest sovit, tråkmåns jag vet! Snart kommer Nathalie och Michaela, dem brukar få fart på mig. MYSPYS

Shane har börjat arbeta på vårt hem, hur kul som helst. Golvet behöver lyftas, några nya golvmattor behöver läggas, annars är huset ok & sen behövs kyl, frys & liknande. Men, den som väntar på något väntar aldrig för länge.. (är det så den går?)
image29
Dålig bildkvalitet - Jag vet!

Usch jag är rädd att jag nu mist mitt barnbidrag efter dem här 3 dagarna jag varit hemma sjuk. Och den här gången har jag verkligen varit sjuk, no chanse att jag hade kunnat sitta i skolan. Men det lär ju inte dem ta hänsyn till GULP.

 MEGADETH - ADDICTED TO CHAOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0