Första inlägget /Lista 1

Såja, nu har även jag en blogg.

Så det inte blir några missförstånd så skriver jag inte här för att konkurera med andra bloggskrivare om läsare, utan för mig själv och dem som bryr eller intresserar sig.

För övrigt tänker jag rannsaka mig själv med några frågor, bara för det är så otroligt kul höhö



PERSONLIGT
1. Vad heter du? Heidi
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Klagar inte, jag har ett fint namn
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Annika
4. Vilket stjärntecken är du? oxen
5. Vart bor du? Tullinge
6. Bott utomlands? nej, men ska troligtvis flytta i sommar till Kanada
7. Flyttat antal gånger? aldrig
8. Vart skulle du vilja bo? Eget, Sverige, alternativt Kanada för det är ett bra land, inte nwfl dock
9. Vad vill du bli när du blir äldre? Barnmorska

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 167
2. Hårfärg och frisyr? Brunt, lite uppklippt + lugg som sparas ut till sommarn'
3. Mest nöjd med? vet inte...
4. Minst nöjd med?
5. Glasögon?
nej

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? vit vårjacka
2. Vad använder du just nu för skor? gamla skateskor alt. nya adidas sneakers, e de bra? ha
3. Favoritfärg på kläder? Pastellfärger alt. svart/vitt
4. Favoritmaterial på kläder? mm vet inte, bomull?
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? ny bikini
6. Favoritaffärer? Gina tricot, vero moda, h&m
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? lågkonjunktur nu = inget pga. spar
8. Favoritdesigner? Utanför mitt intresseområde

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? litet
2. Vilken färg på tapeterna? ljusgrön
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? rött & grönt, blir snart lila & grönt
4. Favoritmöbel i rummet och varför? sängen såklart, stor&fin, passar för 2
5. Vad vill du ändra där inne? ändra rött till lila
6. Vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? nja, då och då
c) dator? ja
d) stereo? nej
e) telefon? nej
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster: gatan & hus på andra sidan
8. Vad gör du oftast i ditt rum? sover
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Shane
10. Favoritpryl i rummet? Min nya samsung flatscreen tv *stolt* <.<

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Aatos
2. Var har du i din:
a) jackficka just nu?
Plånbok, läppglans, tändare
b) väska just nu? nycklar, mobil, parfym, cigaretter (av nån dum anledning & nej jag röker inte) almanacka, pennor
3. Vad är du beroende av? ett antal saker
4. Vilket land kommer du i från? Finland
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Lypsyl & försvarets
6. Vad tror du på? kärlek
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen - är döpt
9. Har du nåt husdjur? katt, Emma tösen
10. Vad bor du i? villa

GREJER
Plånbok: svart björnborg
Tandborste: vit & röd, eltandborste
Smycken: min vackra förlovningsring, pilgrim ring och guldhjärtehalsband med diamanter från Shane *blink*
Nagellack: vitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0