Don't you know I love you

Nu har jag pluggat nästan ända sen jag kom hem från skolan, vid 13:30. Jag har läst både bra och värdelös fakta om cannabis. Arbetet blev visst större än jag tänkt mig, en utmaning alltså! Fast de é lugna puckar, för jag skulle inte läsa nåt jag inte är intresserad av i ett valfritt projektarbete.

En bra sak
Min brorsa kontaktade en entreprenör han känner, och som jag för den delen har arbetat hos redan, och det ser ut som jag kanske får sommarjobb hos honom. Toppen, finska medarbetare, utejobb, många timmar, bra betalt.

En dålig sak
Jag har 28,1% frånvaro från skolan. Inte bra. Men mina föräldrar tog det förvånansvärt bra, säkert för dem vet att jag ändå jobbar hårt och har bra betyg.


Idag jobbar min älskling. Tycker så synd om honom, han jobbar 10-12 timmar om dygnet, vilket resulterar i endast några slutkörda timmar fritid varje kväll.


Shane, youre the best that life's
brought me, always on my mind
yours, Heidi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0