Columbine highschool massacre 1999 04 20

Redan när det hände, 99, var jag intresserad och har sedan dess läst bäst jag kan om händelsen, och kan fortfarande inte beskriva min fascination till just denna massaker.
Dem senaste veckorna, efter att virginia tech morden blev aktuella, har jag på nytt läst om columbine och nysssåg jag zero hour dokumentären. Det är den nog den mest intressanta dokumentär jag sett. Jag satt naglad genom hela dokumentären (40min tror jag?) , på youtube. Inte bästa kvaliten men definitivt sevärd för alla. Den är även textad till svenska för den som tycker de e bekvämt.

ZERO HOUR del 1

Glöm inte ha fullscreen.

image36


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är för dig den bästa dokumentären DU nånsin sett? det säger sig självt ju, du behöver inte skriva ut det.

man blir nästan FASCINERAD.

2007-04-30 @ 16:28:58
Postat av: Heidi

wow tack den där lektionen gjorde mig verkligen till en bättre människa.

2007-04-30 @ 18:44:40
URL: http://sipis.blogg.se
Postat av: Heidi

och nu är den rättad också

2007-04-30 @ 18:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0