Bakis

oouuff va trött jag är nu, kom hem 02:00 igår från en fest.. eller två fester. Och Nathalie den lilla jäveln ringde och väckte mig innan sex imorse (hah), så jag vakna inte förns' nu, halva dan bortsovd.

Jag kom att tänka på att nästa helg är det valborg, så det lär bli fest då, och sen helgen efter det fyller jag 17år. Det blir nog fest där också, får se om jag blir av med mina föräldrar eller om det blir fika på dan' eller nåt, de vore väl mysigt också.

Jag lägger in ett par bilder från Kanada *saknar*

1. Shanes pappa vid garaget, arbetsplatsen
2. Vid huset
3. Åt andra hållet, utsikten från huset, atlanten.
4. En juligare jul
5. Dem godaste stenarna; Steve, Pat, Brian
6. Terrance, som introducade mig till Shane, Coccas ex tibia-pojkvän, med cocca HAH




Kommentarer
Postat av: f1nneN mEd n1VeN^

Dagen bortsovd @ 11.32?!?!

2007-04-22 @ 15:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0